Morsdag igår...

2009-06-01 08:27:57 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Igår var det morsdag. Min första morsdag där även jag blev extra uppmärksammad.
Förra året behagades Mira komma till oss 2 dar efter morsdag... otroligt dåligt tajmat:)
Jag fick en bok och en härlig kväll tillsammans med familjen och miras gudföräldrar. Vi grillade, pratade och spelade kort.

Även jag har en mamma. En fantastisk sådan. Hon borde bli firad varje dag egentligen. Utan mamma skulle jag inte ta mej långt i livet. Det är bara hon som står ut med mina klagovisor och som kan råda bot på det mesta. Det är en sorg i mitt hjärta varje dag att vi bor så långt ifrån varandra. Nu dröjjer det tex ända till v 28 innan vi ses igen. Det är verkligen en evighet tills dess.

Tack för att du alltid finns där mamma!



Hittade ingen bild på enbart min mamma. Dom bilderna ligger i gamla datorn fortfarande.
Men den här bilden är så fin tycker jag att den är perfekt att visa er.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har ju knappt haft fungerande internet senaste dagarna, men vill bara säga grattis i efterskott på morsdag vännen :)



kramisar

2009-06-02 @ 21:07:11
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback