Bio dax ikväll...

2009-03-20 19:56:40 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Ikväll ska jag o syrran gå på bio. Vi ska se "En shopaholics bekännelser."
Jag läste boken för nåt år sedan och den var väldigt rolig.

Det är första gången sedan vi fick Mira som jag ska gå på bio. Alltså tio månader sedan! Det är väldigt lång tid. Sitter och funderar på huruvida jag ska unna mej att köpa popcorn eller inte. Tycker ni inte att jag är värd det med tanke på att jag inte vart på bio på så länge. Jag borde ju ha tjänat in dom pengarna för länge sen.

Idag har vi jobbat, jobbat o jobbat. Miras nya rum är snart färdigt och ska invigas inatt. Ska bli spännande att se hur hon sover där i tysthet och mörker. Jag hoppas på myyyyycket längre än vanligt.
Hjälp mej hålla tummarna!

Kommentarer
Postat av: Jenny*

Va roligt det ska bli att få se Miras rum sen! Och självklart kan du få unna dig popcorn, det är ju bio för sjutton!! Ha en fortsatt bra helg och hälsa familjen /Jenny*

2009-03-21 @ 16:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback