Första natten i nya rummet...

2009-03-21 19:05:56 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Bion igår var fantastiskt rolig. Så ni som gillar tjejfilmer med galen humor ska absolut se "En shoppaholics bekännelser". Jag o syrran skrattade iaf massor. Det var härligt att gå på bio också... har verkligen saknat det.

Även idag har vi jobbat, jobbat, jobbat. Nu är Miras rum klart och jag har tagit en massa bilder som jag ska visa er. Men det får bli imorgon nrä jag har lite mera tid över. Det blev iaf kanon fint och vi är så nöjda så.
Första natten i rummet gick bra tycker jag. Hon sov iaf till kl fyra innan flaskan krävdes. Det dumma är väl att det blir jätte varmt i det lilla krypinnet.

Just nu ligger en form med enschiladas i ugnen redo att strax ätas. Ska bli så mumsigt. Om en timme börjar robinsson och det blir nog kvällens program tror jag. Lite tomt på lördags kvällarna nu när melodifestivalen inte går mera. Ska bli skönt iaf att sätta sig i soffan en stund och få slappna av o vila stackars kroppen som arbetat hela helgen.

Nu hör jag att det pratas om att maten är klar. Vi hörs imorgon kära läsare! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback