Himmelsk natt!

2009-03-30 10:57:03 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Jag bugar o tackar min dotter för en helt fantastisk natt. Klockan sex vaknade jag av att det började pipa innifrån hennes sovrum. Jag sprang snappt som blixten upp och fixade en flaska sedan lade jag mej igen och somnade på stört. Nästa gång det låter från hennes rum och jag tittar på klockan så står den på 09.00! Så länge har inte Mira sovit på flera månader. Jag tackar Sverige för det underbara fenomenet med sommartid och jag hoppas innerligt att ingen tänker tala om för min dotter att vi nyligen ställt om klockorna.

Idag blir det ett besök på öppna förskolan. Med tanke på det underbara vädret så blir det nog även en promenad i eftermiddag. Eftersom vi vaknade så sent så hann vi inte med någon förmiddagspromenad. Mira sover nu och jag ska passa på att hoppa in i duschen och fixa till mej lite.

Kommentarer
Postat av: cathie

Jaa, det är många som tyckte Jennifer :P

Haha, tur att man kan lura barnen nu med sommartid :)

2009-03-30 @ 11:06:11
URL: http://cathie.se
Postat av: sofia

hej!



hoppas allt e bra!



skönt att hon sov så bra=)



ny blogg!=)



kram!

2009-03-30 @ 14:22:22
URL: http://www.sofiasnackar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback