Lördag i Uppsala...

2009-03-14 17:54:58 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Nu var det kväll igen då. Idag har vi roat oss med att spela sällskapsspel, gått på stan och ätit. Hittade inget på stan tyvärr. Vädret var inte det bästa så shoppinghumöret skönk ganska fort.

Jag o Lena köpte med oss en sallad hem som vi mumsade på medans grabbarna (Säger man grabb till några mellan 27-30 år?) var o spelade squach.

Ikväll blir det melodifestival. Menyn för kvällen består av potatisgratäng, fläskfile och bearnaisesås. Mums!

Mira har äntligen fått tillbaka sin aptit. Jag har fått i henne två mål riktig mat idag. Förhoppningsvis blir resultatet i byxan lite bättre än igår:)

Just nu är jag så trött att jag inte för mitt liv kan förstå hur jag ska orka vara uppe till sena kvällen. Skulle behöva sova en sväng... men somnar jag nu så vaknar jag bara trött, hungrig och kinkig sen. Det vill jag inte riskera.

Hoppas ni alla får en trevlig lördag kväll och att rätt låt vinner... vem det nu är???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback