Nattstrul blev dagstrul...

2009-03-10 10:37:59 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Idag är det tisdag och alltså Makens lediga dag. Trots att det är han som är ledig och borde få lite sovmorgon så var det jag som fick sova lite längre idag. Det var otroligt skönt.

Mira sov till halv sex innan första flaskan. Jag blir så glad varje gång hon sover lite längre. Det kan ju betyda att hon börjar hoppa nattmålen. Men hitintills har hon vaknat jätte tidigt natten efter jag skrivit så här....så jag vet inte om jag törs säga nåt längre.

En annan lite mindre rolig sak hon börjat med är att vägra somna på dagarna. Hon kan ligga och skrika hur länge som helst och vägra stänga de små blå. Till sist somnar hon sittandes/krypandes/liggandes kors o tvärs eller hur hon nu ligger. Måste vara jobbigt att va så trött men ändå inte kunna slappna av. Nu när hon kan ställa sig upp också i sängen är det inte det lättaste att få henne lugn. Det var lite enklare på den tiden då hon låg som man lade ner henne och inte ens kunde vända på huvudet.

Idag är det ju hur som helst vår familjedag och det tänkte jag fira med att rymma huset och gå o träna en sväng. Ska bli skönt. Var ändå en vecka sen jag tränade sist.

Kommentarer
Postat av: marlene

Va fint du har gjort på din blogg.. så duktig så. kram

2009-03-10 @ 13:24:45
URL: http://johnlittle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback