Nervös som en gris...

2009-03-13 10:23:46 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Springer runt som en vettvilling (Är det svenska eller dalmål???) och packar. Ska snart börja med maten som ska vara färdig till kl tolv då Makens pappa, fru och syster kommer hit o ska käka lunch med oss.
Sen bär det av till Uppsala.

Jag går fortfarande o väntar på det där hemska samtalet. Ingen idé att gå på helstpänn för jag tror inte att de ringer förrän efter lunch. Just nu står chefen själv i butiken, o då kan det ju vara lite svårt att ringa.
Fy va jag är nervös!

Min kompis fick en liten dotter i natt förresten. Grattis Linda! Längtar tills jag får skåda underverket.

Nä, nu måste jag kila o göra klart här hemma. Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Jenny Persson

Vad än din chef kommer att säga idag så kommer det att bli bra ändå för du vet ju vad dom säger..".där en dörr stängs öppnar en annan",så det kommer att ordna sej =) Vi hörs senare ! Bamse kraaaam!

2009-03-13 @ 10:59:30
URL: http://lillkapsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback