Ser hoppfullt ut.

2009-03-13 21:49:21 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Pratade med min chef idag som berättade att hon fortfarande inte vet helt säker hur det blir men med största sannorlikhet så får jag behålla mitt jobb trots allt.

Känns som en bra start på helgen.

Nu ska jag försöka släppa det här och så hoppas jag att det blir som hon berättade idag, även om det inte är beslutat till 100 %.

Vi är nu framme i Uppsala och efter en rejäl felåkning, dipp i humöret och en bajshistoria utan like så ska vi nu sätta oss o äta glass och även jag ser livet lite hoppfullare än vanligt.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Christian "Dunderbar"

Hejsan hej på dig!!!



Vilken otroligt söt bild du har på din unge här på bloggen.



Vad härligt att du kommer få behålla jobbet, det är ju långt från alla som får göra det idag.

Det är ju rent av brist på positivitet i dagens samhälle...enligt många finns det inte mycket att vara glad för, men det är just det det gör...det gäller bara att se det...ler



ha nu en bra kväll och sköt om dig.

2009-03-13 @ 21:57:22
URL: http://dunderbar.blogg.se/
Postat av: Anonym



♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥



Nu finns det en ny sida där du kan få gratis

presentkort på skor :) du väljer själv från vilken

skoaffär! det är samma ägare som till gratismakeup :D

passa på nu när sidan är ny!! http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=1292




♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥



NY SIDA DÄR DU KAN FÅ GRATIS PRESENTKORT I VALFRIA BUTIKER (BLA. NELLY.COM)



det är mycket enklare än te.x gratismakeup och gratisbio,

men behöver inte alls lika mycket poäng som där.

och nu när sidan är så ny och det knappt finns så många medlemmar

är det mycket enklare att samla ihop poäng och få hem flera presentkort :)



, http://www.freestreet.se/?r=1461 !!



♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥











2009-03-13 @ 21:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback