Sjukstugan nästa...

2009-03-16 09:12:49 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Nu har jag pratat med vårdcentralen och vi ska få komma dit på koll kl elva. Känns bra att äntligen få veta om det är nåt vi behöver vara oroliga för eller om Mira bara har en vanlig förkylning trots allt.

När vi sen fått reda på vad det är och förhoppningsvis får nåt så att hon blir bra. DÅ ska jag äntligen ta tag i det här med att sova hela nätter utan mat.

Nästa helg ska vi fixa med hennes rum. Då hoppas jag att vi slutar störas av varandra och både Mira, jag o maken kan få sova ostört.

Mitt största problem just nu är att klura ut hur jag ska göra med Miras sömn denna förmiddag. Hon tog nämligen lite sovmorgon och sov till kvart i åtta idag. Vilket betyder att hon kommer att bli trött just vid klockan elva då vi ska in till läkaren. Får nog ta en promenad med vagnen nu snart så kanske hon somnar. Lägger jag henne i hennes säng lär hon nog inte somna innan elva.

Jag skriver sen o berättar hur det gick.

Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas dom hittar vad som är fel och att hon kan få nån hjälp mot det!

Inte kul när dom mår dåligt och man inte kan göra nåt åt det :-(

Kram

2009-03-16 @ 13:00:30
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback