Söndag = Beck!!?!

2009-03-15 20:04:09 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Nu är vi hemma igen. Resan har gått bra. Skönt med E4 hela vägen fram till ytterdörren. Smidigt o snabbt.

Ikväll blir det BECK trots att jag är så trött att mina ögon går i kors.

Imorgon blir det nog så att jag ringer vårdcentralen igen. Mira har inte alls blivit bättre trots nässpray och alvedon. Känns som att vi ändå vill få in henne på en koll så att vi kan släppa det sen. Mina mamma nerver klarar inte av att se henne sjuk längre....även om hon inte är jätte sjuk så märks det ju att hon lider av det. Kan inte va kul att ha ont. Idag kliade hon sig i örat så hon började gråta.

Nä...dax att lägga Mira nu. Maken gav henne gröt o då blir det väl så att lotten faller på mej att söva henne. Skönt att hon somnar så bra själv. Bara att lägga ner henne o pussa godnatt i stort sett.

Trevlig söndagkväll önskar jag er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback