Tio mån idag...

2009-03-27 19:53:26 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Det har varit en bra tiomånaders dag. Vi har varit inne hela dagen. (Fy på mej!) och det har varit så skönt att inte tänka på nåt utan bara laga mat o plocka här hemma.
Mira har varit på mysigt humör idag. Hon har busat o sovit om vartannat. Undra om det är förkylnignen som gör henne så trött eller om det kan vara den gångna natten som även märks på henne.

Nu har jag iaf lagt stjärnan och hon fick lite alvedon innan hon somnade. Nu hoppas jag att hon slipper ha ont i munnen inatt så att hon kan sova bra. Hon var väldigt trött iaf och somnade innan jag hann lägga på henne täcket.

Ikväll är jag ensam hemma då Maken jobbar. Jag har planerat att se på Let´s Dance... men det känns inte jätte kul då min favorit åkte ur förra veckan. Kanske blir det att jag ser på "Så ska det låta istället". Fast jag såg att det inte var några jätte roliga artister i det programet heller.
Jag har iaf laddat upp med nötter o Kiwi så nu är kvällen räddad. Hahah.

Önskar er alla en skojjig fredag kväll! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback