Upp o ner, ner o opp...

2009-03-27 09:23:14 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Jag vaknar upp och det är massa snö ute! SNÖ! Fy va arg jag blev.
Det har varit en hemsk natt o Mira har vaknat minst tre ggr. 2 flaskor gick åt och det känns som att de senaste två nätternas seger nu är glömd. Jag trodde verkligen att det skulle bli bättre på nätterna nu. Men....ack vad jag bedrog mej.

Idag fyller iaf Mira 10 Mån. Vilket betyder att det endast är 2 månader!!!! kvar tills hon fyller ett år. Galet! Dagen ska vi fira med att....hmm... vara hemma. Jag ska vara en riktig lekmamma idag o bara ta hand om Mirisen. Ska bli skönt att inte ha något vi "måste" göra.



Jag tog en paus i mitt skrivande o gick o bytte en blöjja. Passade även på att borsta tänder och tog då tillfället i akt att känna igenom munnen efter ev nya tänder. Hittade en liten pigg på högra sidan i överkäken! Då är det ju det som gjort att hon vaknat en massa inatt så klart. Inte konstigt att hon varit så lös i magen några dagar. Däremot väldigt konstigt att hon inte matvägrat som vid de andra tänderna. Tack o lov att hon inte varit lika besvärad av denna tand!
Nu känns livet mycket lättare genast. Jag tycker om när man får svar på varför saker är som dom är.

Här nedan följer några bilder på en 10 mån gammal sötnos.
Lägg märke till de söta toffsarna i håret!. Hihi.


Mira vinkar till främlingen i spegeln


SÖÖÖÖÖÖÖÖT!!!


Kommentarer
Postat av: cathie

Nej, jag tror det är bättre att inte ha läst böckerna, för böckerna är mycket bättre :) Även om filmen är jätte bra :D

Vad roligt :) Hade jag inte haft hästen 7 dagar i veckan skulle jag lätt börja dansa :D

Gud vad söt hon är mira!! :) Kram!

2009-03-27 @ 11:44:08
URL: http://cathie.se
Postat av: attis

Vilken liten sötis. Ja tårtan ser ju helt fantastiskt god ut. Ha en bra dag.

Kram

attis

2009-03-27 @ 13:59:09
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh vad söt hon är i sina toffsar! :-)



Trevlig helg! Kram!

2009-03-28 @ 06:30:49
URL: http://lindaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback