Shopping freak redan vid tio månader...

2009-03-31 22:49:25 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Mira var som galen i affärerna idag. "Mamma den där vill jag ha" "Vill ha!" Vill ha NU!" "Den också!"... Ja, så lät det hela tiden. Jag fick tala om för henne på skarpen till sist att "Snälla Mira du fyller faktiskt ett år snart då kan du önska dej alla de här fina kläderna i present. Det är ju bara dumt om mamma köper det till dej nu."
Jag köpte en klänning jag bara inte kunde låta bli. Får visa en bild på den imorgon.
Nu ska jag lägga in några av de kläder som Mira blev galen i.

  
Tuffa tunikor från Lindex. 80 kr /styck


Monster tunika från Lindex. 99 kr


Tuff kjol från kappahl

 
Bedårande klänning från H&M 98 kr

Tuffa capribyxor H&M 129 kr


Måste väl erkänna att det inte bara var Mira som tyckte de här kläderna var fina.
Hittade en hel del fint till mej själv också... men det blev ingen shopping idag. Provade ett par schyssta jeans... tyvärr fanns de inte i rätt storlek. Plus att det känns helt onödigt att köpa ett par jeans då min garderob svämmar över av jeans som väntar på att användas. Måset bara trimma rumpan lite först. haha.

Kanske kan lägga in nån bild på min drömmar imorgon. Nu ska jag ta o hoppa i säng.Go natt!

Kommentarer
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Tack och fin blogg blogg du har!!! =)



Det är underbart att vakna till sådana dagar då man bara känner lycka! =)



Vilka fina kläder ni sett idag, hoppas tjejen får lite av det hon vill ha på sin födelsedag! ;)

2009-03-31 @ 23:21:10
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Ida Fridalius

Tycker att kjolen från KappAhl var supersöt, var det fler kläder i samma tyg?



Kram i

2009-03-31 @ 23:33:46
Postat av: Therese

Ja det fanns det. Om jag inte minns fel så var det body o byxor i samma tyg också.

2009-04-01 @ 22:41:02
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback