Vååååååååååår???

2009-03-18 13:53:00 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Idag skiner solen och vårkänslorna spritter i kroppen. Jag o Mira var ute på en låååång promenad imorse. Vi svettades nog båda två tror jag. Tyvärr är det ingen lätt stad det här för även om det är jätte varmt när man går i lä så blåser det svinkallt på vissa ställen.

Vi var iaf till jobbet och jag fyllde i en tidrapport. Har tagit ut min sista semestervecka för detta året nu denna månad. Vi var även in och hälsade på Louise en sväng. Trevligt trevligt.

Nu ska jag strax åka och hälsa på en vän och hennes 1 månad gamla dotter. Första gången jag träffar bebisen så det ska bli riktigt roligt. Ska bara slå in ett litet paket nu först sen ska jag åka. Maken kommer hem från jobbet så Mira får leka med pappa en stund när jag är borta. Vill inte riskera att smitta lilla bäsen med förkylning.

Hoppas ni alla är ute o njuter i solen idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback