Hel dag på Ullared

2009-05-15 21:05:42 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Hemma igen med värkande ben och hungrig mage.
Dagen har vart super skoj och jag hittade som vanligt en massa roligt på Ullared. Mira skötte sig exemplatiskt och var nöjd och glad hela dagen inne på Ge-kås. I bilen hem sen hade hon däremot fått nog och hon satte både mej och Mirjam på prov med sina skrik och gråt. Men jag får väl ändå säga att det gick bra. Hem kom vi ju och hon ser inte ut att tagit detta alltför hårt. Tur att det finns kex och majskrokar säger jag bara:)

Nu ska jag slå mej ner i soffan efter att jag plockat upp alla påsar från bilen. Mira ligger och snarkar här i rummet intill och jag är också ganska sugen på att sova.

Hoppas ni haft en bra dag. Jag ville bara titta in och säga hej.... får höras mer imorgon:) Kanske kan lägga in lite bilder på mina fynd då också.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va roligt det låter med en heldag på Ullared, har aldrig varit där, borde ta tag i det framöver :) Verkar ju vara meckat av shopping :D



Ha en fin helg, kramisar!

2009-05-15 @ 23:30:56
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: victoria

hej på dig! Jag har frågestund jusst nu på min blogg:) skriv gräna en fråga eller flera :)

ha en bra dag. Kram :)

2009-05-16 @ 10:25:27
URL: http://vctorias.blogg.se/
Postat av: louise

söt blogg! (:

2009-05-16 @ 17:17:21
URL: http://louisetroedsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback