Hon kan ju gå ju!

2009-05-16 17:04:36 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Idag satt jag på sängkanten och hade Mira ståendes brevid mej på golvet. Helt plötsligt släpper hon mej och promenerar rakt över golvet till dörröppningen till hennes rum. Jag uppskattar att det blev 2½ meter, men det kan ju också ha lagts på några decimeter pga av stolt moder. Det blev iaf över 10 steg! Duktiga lilla tjej! Efter det har hon gått flera gånger men inte riktigt lika långt. Roligt att det äntligen har släppt iaf och att hon verkar tycka att det är roligt att gå. Fast lite feg är hon allt fortfarande och det går bara att få henne till att gå när hon själv har bestämt det. En mycket bestämd liten dam är det minsann.



Nu ska jag överge datorn och lämna över den till min man istället. Jag tittar nog in en sväng ikväll skulle jag kunna tro. Jag är nämligen ensam hemma då.

Kommentarer
Postat av: Jenny*

Nej va roligt! Debora gjorde samma sak igår kväll och jag ville ringa och berätta men har inte hunnit det. I natt har hon pang bom blivit dunderförkyld och hon hade nästan 40 graders feber i förmiddags. Vi har en stackars gnällig liten tjej hos oss nu.. är Mira frisk?

2009-05-16 @ 17:22:56
Postat av: Jenny

Wooho! Duktiga tjejen, va duktig hon är! Du måste vara världens stoltaste mamma i dag!



Hoppas ni har en fin lördagkväll, kram Jenny

2009-05-16 @ 23:55:29
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Carro

Va duktig hon är!! Som går innan sin ettårsdag :-)

Kram

2009-05-18 @ 18:17:13
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback