I nattmössan...

2009-05-28 09:00:33 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Idag vaknade Mira klockan sex och trots att hon alltid brukar somna om när hon får en flaska vid den tiden så gjorde hon inte det idag, Nu sitter jag här och är helt borta i skallen. Vi har precis vart ute på en promenad och nöjd och glad konstaterade jag att Mira sov när jag kom hem. Givetvis mötte jag en tant i trappuppgången som började snacka väder o så hej hopp så vakande Mira. Jag som hade sett fram emot lite data, en lång dusch och kanske en tupplur inann mira skulle vakna.

Nu sitter jag här och min kära dotter kastar omkring skor över hela hallgolvet.

Någon med förslag på hur man överlever en sån här dag? Ja, jag vet att det är normalt att gå upp klockan sex och att jag inte borde klaga... men just idag är jag så fruktansvärt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback