Idag ska vi fira...

2009-05-05 08:14:50 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Maken är ledig idag och därför har han bestämt att min födelsedag ska firas idag istället. Inget jag tänker klaga på direkt.
När jag vaknade fick jag två underbara presenter. Dels ett presentkort på Teamsportia, så att jag kan gå o köpa mej ett par nya joggingskor. Så mycket som jag promenerar så behöver jag ett par riktiga skor. Dom jag har nu är helt förstörda och utslitna i hälen så att ja får skavsår varje gång jag använder dom. Sen fick jag ett jätte fint halsband. Kanske kan lägga upp någon bild senare.

Efter frukosten ska vi bege oss på en liten åktur. Vi ska nämligen åka till Hjo och fördriva dagen där. Äta lite gott och bara promenera omkring och besöka några av stadens butiker. Låter som en toppen dag tycker jag. Härligt att bara umgås med familjen en dag som denna.Trist på det fula vädret bara. Bara att hoppas att vi åtminstone slipper regnet.

Nu ska vi käka frukost här hemma.
Hoppas ni alla får en toppen dag också!

Kommentarer
Postat av: marlene

Åh va mysigt det låter med Hjo.. ni får inte missa hem och hobby butiken.. ha en underbar dag!! kram

2009-05-05 @ 08:27:57
URL: http://johnlittle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback