Korg med leksaker

2009-05-29 08:08:46 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Fick ett tips av min käre mor igår att om Mira fortsätter vakna tidigare än vi vill gå upp så tyckte hon att vi skulle testa att skicka in en korg med leksaker till hennes säng. Så imorse när hon vaknade kl sju (vilket är en ok tid, men ändå) så gjorde jag iordning en korg som jag lade ner i sängen till henne. Först fortsatte hon stå upp o ropa en stund på mej, men sen hörde jag hur hon satte sig ner och började leka. Idag satt hon en kvart och grejjade med sakerna. Efter en kvart låg det mesta på golvet och jag tror hon blev lite för nyfiken på vad vi sysslade med efter som maken redan gått upp för att göra sig iordning till jobbet. Sin nyfikenhet har hon då verkligen ärvt av mej. Hahah.

Nu ska jag o mira hoppa i duschen sen blir det en förmiddagspromenad. Någon som vill hänga på ut en sväng???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback