Lugna sönda´n

2009-05-17 18:50:04 Mitt mammaliv
» Kommentarer(6) «


Idag har varit en mycket lugn dag. Vi har varit inne hela dagen och inte gjort nåt speciellt alls.
Maken lade Mira i sängen halv tre och så fort maken dragit iväg på matchen så gick även jag och lade mej. Klockan fem vakande jag av ett ryck och undrade om min tös fortfarande andades. Så länge som 2½ timme har hon inte sovit på VÄLDIGT länge. Efter vår lilla tupplur fick jag lov att ta en promenad för att kvickna till, och nu har jag nyss kommit hem igen.




Mira lipar bara för att reta Mormor

Ikväll ska vi se på film, bara att hoppas att den är sevärd.
Har du haft en bra helg?

Kommentarer
Postat av: mormor

Den lilla älsklingen får göra vad hon vill för sin mormor. Ett tips, packa inte bilen för fullt, Miras present tar stor plats. Vi hörs i morron. Kram

2009-05-17 @ 19:32:38
Postat av: Anna

Måste fråga var du köpt hatten med öronlappar har letet men inte hittat någon?

2009-05-17 @ 20:55:33
Postat av: Anonym

Hatten är köpt på Ullared. Blev så glad när jag hitatde den, den är verkligen kanon då den täcker öronen också. Lite arg över att jag inte köpte en vit också. :)

2009-05-17 @ 22:05:14
Postat av: Jenny

Hon är en riktig sötis den där lilla solstrålen ! =) Hmm,undrar om vi ses i sommar ???? det återstår att se :o) Bamse Morgon Kramiz till er !

2009-05-18 @ 08:52:00
URL: http://fitforababy.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hoppas ni får en riktigt härlig vecka :) Kram Jenny

2009-05-18 @ 09:38:06
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Carro

Så söt! :-)

Och vilken smart solhatt som har lappar över öronen..

Kram

2009-05-18 @ 18:12:17
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback