Pretty woman yeah yeah yeah....

2009-05-19 10:01:03 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Jag hade glömt hur grymt bra Pretty Woman verkligen är. Jag älskar den filmen! Det bästa med den är att den verkligen håller genom tiden också.
Julia Roberts är grym. Jag älskar henne som skådis. Hennes skratt är det bästa:)

Hur som helst var det grymt kul att se filmen igår och drömma sig tillbaka till gamla tider då man först såg filmen. På den tiden var jag tonåring med allt det innebär. Ja, det var tider det:)

                   

Nu ska jag ta mej ut på promenad och gå till jobbet en sväng. Tänkte försöka få reda på vilka tider jag ska jobba i sommar. Börjar nästan ångra mej att jag ska jobba. Har ju glömt hur man gör. Hahah. Kommer stå där som ett stort frågetecken och bara stirra på kassan.




Kommentarer
Postat av: Jenny

Pretty woman hör till en av mina favorit filmer :) Har en liten utmaning på min blogg till dig om du orkar :) Ha en fin dag, kram Jenny

2009-05-19 @ 13:40:43
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: nina

Jag älskar oxå PW.

Fin blogg du har. Hittade hit via Jennyn. Vilken fin bild på er i familjen till vä.

2009-05-19 @ 22:24:29
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback