Slager hela natten lång...

2009-05-17 10:38:49 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Jag somnade under slagern igår. Satt in i det sista och försökte hålla mej vaken men det gick bara inte. Vaknade lagom tills Norge firade av sitt vinnande bidrag. Jag tyckte det var kul att dom vann. En annorlunda låt med en kille med grym utstrålning.
Varje år säger jag att jag inte ska se på slagern.... men varje år sitter jag o ser på det iaf.... konstigt det där.

Idag skiner solen och jag känner att en promenad kommer att bli skönt. Men Mira ligger redan och sover så det får bli till eftermiddagen. Maken jobbar nu på förmiddagen och i eftermiddag ska han spela match. Jag och Mira blir alltså lämnade ensamma merparten av dagen.

Imorgon är det en ny vecka och det betyder att det inte är många dagar tills vi åker upp till dalarna. Denna gången längtar jag verkligen jätte mycket hem. Ska bli roligt med kalas och framförallt roligt att träffa familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback