Slager, Robinsson och sällskap!

2009-05-16 20:00:43 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Malin ringde just. Hon hade en make där hemma som vägrade slager. Det betyder att om en timme får jag sällskap i soffan trots allt. Ska bli riktigt trevligt.
Innan dess ska jag käka hamburgare och se på Robinsson. Bara att hoppas att Mira somnar utan gnäll. Än så länge verkar det som att hon accepterar sängen.

Mira har inte alls varit sig själv idag. Hon har vägrat äta och varit mer gnällig än vanligt. Som vanligt gissar jag att det är tänder eller så är det någon envis förkylning som börjar bita sig fast. Hon har över natten blivit rinnig i näsan och hostig.

Nu är klockan alldeles för mycket och jag måste kila.
Hjälp mej hålla tummarna att sverige vinner ikväll, även om det känns som en alltför stor önskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback