Uppe med tuppen....igen...

2009-05-08 08:25:06 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Idag känns livet roligare. Trots att Mira behagades gå upp halv sju redan.
Solen skiner, jag är utvilad och ser fram emot att få besök av våra vänner från dalarna ikväll. Em, Anders och deras lilla Lilly ska sova hos oss hela helgen. Vi ska bara umgås, gå på promenader och ha det bra. Bara att hoppas att solen skiner hela helgen.

Idag ska jag städa (som alltid) stryka tvätt och handla mat till helgen. Men jag ska nog kosta på mej att gå en förmiddagspromenad först.

Vad har ni för planer för helgen?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad kul att ni verkar ha bättre väder än vad vi har... här snålregnar det och blåser som tusan ! Så då gör det inte så mycket att man ska jobba hela helgen=) Hoppas ni får en underbar helg, ni får grilla el nåt sånt när ni ändå har ett sånt kanon väder =) Miss you vännen,jag hoppas verklgien att vi kan ses i sommar igen ! Bamse kramar till dej och mirisen !=)

2009-05-08 @ 09:36:05
URL: http://fitforababy.blogg.se/
Postat av: Carro

Va skönt att du är gladare idag :-) Å va kul med besök hela helgen!

Vi ska hem till mina föräldrar och grilla, sen blir det bara lugnt!



Vendela föddes föresten nästan exakt en månad förtidigt.. Usch jag funderar jättemycket på hur det kommer bli sen när det är dags för syskon :-S

Kram

2009-05-08 @ 15:19:41
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback