Utmaning...

2009-05-12 16:13:44 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


12 Maj 2009

10 FAVORITER
Dialekt: Småländska
Mat: Lasagne
Låt: När vi gräver guld i USA (Seriöst, jag kommer inte på nån)
Film: Mamma Mia
Tecknad figur: Ior
Sport: Helst igen men måste jag välja så blir det fotboll
Komiker: Björn gustavsson
Veckodag: Lördag
Glassmak: Melon
Soloartist: Vet inte
________________
9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Glad men trött
Tanke: Undra när Mira tänkt vakna?
Kläder: Tunika med vita leggings
Bakgrund: Vitt
Känsla: Hungrig
Tid: 16.03
Bästa sak: Mira o Micke!
Irritationsobjekt: Stökig lägenhet
Bil: Ford fucus
________________
8 FÖRSTA
Bästa vän: grannen Linda
Husdjur: Katten Tussi
Utlandssemester: Tunisien med Malin
Piercing: Nä
CD skiva: Arvingarna eller någon bitter Absolut dance
Bil: Saab
Ord: Vet inte.Mamma kanske minns?
____________
7 SENASTE
Telefonsamtal: Mamma
Mat: Kasslergratäng o sallad
Dryck: Vatten
Biltur: Till affären
Tv-program: Har inte sett på tv på två dar! Men det var nog vänner tror jag.
Spelad låt: Micke sjöng nyss på Sveriges vinnande bidrag i melodifestivalen
Köpta klädesplagg: Klänning på gina tricot. Vit underbar med spets.
________________
6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner: Ja, Micke
Brutit mot lagen: Ja, alla har vi väl kört för fort någon gång?
Blivit arresterad: nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Ja
Varit med i tidningen: Ja
___________
5 NEJ TACK
Skolämne: Historia
Mat: Pölsa o blodpudding
Musik: Techno
Dryck: Öl
Djur: Ormar
_____________
4 SAKER
Du gör när du har tråkigt: Sitter vid datorn
Du gjorde igår kväll: Satt vid datorn
Du kan höra just nu: Bilar och fåglar utanför fönstret
Du inte kan leva utan: Min familj!
____________
3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Maken
Du tycker om: Familjen, vänner och folk som får mig att le
Du inte gillar: Jag gillar inte personer som ljuger för mej
_____________
2 VAL
Coca cola eller fanta: Fanta
Hund eller katt: Katt
_____________
1 ÖNSKAN
Att jag ska få en fantastisk sommar med familjen!


Jag utmanar alla som är sugna på att göra listan och om läser min blogg. Lämna gärna en kommentar och berätta om du gjort den eller inte.

Kommentarer
Postat av: Carro

Nu har jag gjort utmaningen.. :-)

2009-05-12 @ 19:28:16
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/
Postat av: marlene

Nu har jag också gjort utmaningen

2009-05-12 @ 20:39:03
URL: http://johnlittle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback