1-års kalas!

2009-05-24 09:54:35 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Igår hade vi en fantastisk dag. Kalas hela dagen med massor av vänner, familj och Släkt. Underbart att få omges av personer man älskar en hel dag.
Både jag och Mira fick en massa fina och roliga presenter. Maten och fikat smakade toppen och stämningen var på topp. Mira var glad och pigg hela dagen och det kunde inte ha blivit bättre.

Tack kära ni som gjorde vår dag helt underbar!

Här kommer lite bilder från släktkalaset som vi hade på förmiddagen.


 
Present öppning. Mira visar stolt upp vad hon fått.


Dukat utomhus. Bättre än så kan det inte bli.



Kolla in snygga klänningen!


Mor och dotter

 
Tårtan blev klar till sist.... gott smakade den också.


Ett. två, tre, blås!


Tårtan smakade toppen tyckte Mira också.


Kommentarer
Postat av: Jenny

åååå så fin tårta och så fina ni är allihoppa ! Miras klänninge är ju sååå sööööt ! Och hennes små toffsar då !! Jag döör !! önskar att jag hade varit där och fått fira oxå ! Vad skönt att ni kunde sitta ute och mysa, toppen toppen !

2009-05-24 @ 11:31:37
URL: http://fitforababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback