Rix Fm festival

2009-05-31 09:58:14 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Imorde vaknade Mira kl halv nio. Det har hon inte gjort på säkert ett halvår minst. Kanske var det inte så konstigt med tanke på gårdagen/kvällen då vi inte kom hem förrän 22 på kvällen.
Vi åkte som sagt till våra vänner och grillade. Vi satt ute på deras altan och hade det toppen skönt i solen. Igår var det verkligen första riktiga sommarkvällen. Efter grillningen och en smarrig kladdkaka packade vi ihop oss och åkte ner till stan på Rix FM festivalen.
Vi hade lånat en bärsjal av ett par vänner som Mira fick sitta i. Skönt att slippa ta med vagnen i folkvimlet. Tack J&J för lånet! Efter ungefär 10 min i sjalen så somnade vår lilla goding.
Det var kul att komma ut på festival, länge sen jag o Maken var ut på något sådant.


Mina snyggingar!


Cool men trött


Fina familjen på festival:)


Melody club var först ut


Redan då sov vår lilla tös så skönt i pappas famn


Janet och Kim från Made in sweden uppträdde också.


Alcazar i sina rosa fina kläder


Min favorit. Sarah Dawn Finer. Sjöng så tårarna började rinna....nästan.


När vi sedan kom hem igen bänkade vi oss framför datorn och såg på finalen av Robinsson. Skandal att Ellenor vann tycker jag... men, men. Inte mycket att göra åt det:)

Nu ska jag ta hand om min dotter som precis duschat färdigt. Vi hörs!



Mamma är inte Mira väldigt lik mej på den här bilden?
Tycker mej minnas att vi har en typ precis likadan bild när jag har järnamössa och solglasögon på mej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback