Ännu en dag på nålar.

2009-11-24 08:29:52 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


I dag tog vi oss en sovmorgon. Mira var som vanligt uppe klockan sex. Jag följde med henne ut på soffan och lade mej brevid henne när hon såg på Bompa. Sen vaknade jag med ett ryck klockan åtta. Då har Mira sysselsatt sig själv genom att se på tv, springa omkring med vagnen och dockan, gosat med pappa i sängen och då och då kommit och petat på mej för att se så att jag var vaken.

Vi skulle just klä på oss nu och åka iväg till ett par vänner för att bli bjudna på frukost... nu verkar det tyvärr ha blivit så att dom blivit sjuka över natten. Så något besök blev det inte.

Idag är en spännande dag. Jag hoppas att jag kan skriva här ikväll att allt har löst sig med botadsaffärerna.

Nu ska jag hoppa ut nattlinnet och kanske bege mej till öppnaförskolan istället.
CU!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Fler bilder tack !

2009-11-24 @ 09:48:03
URL: http://milliegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback