Dagens tips - Årets julklapp?

2009-11-16 10:52:58
» Kommentarer(4) «


Jag bombaderar visst med inlägg idag. Inspirationen är på topp. Hihi.

Vad gör Mira då kanske ni undrar. Jo hon sitter på golvet och river ut 35 kalle pocket ur en kartong, sen lägger hon idem igen för att 5 sek senare plocka ur alla igen o igen.
Samtidigt går hon omking och sjunger Bebi, bebi, bebi. Nya ordet för idag. Betyder alltså bebis:) 



Jag måste bara passa på att ge er dagens tips.

Det gäller alltså årets mykidoo julklapp enligt mej.

Dom har som nyhet kommit ut med en sagobox. Till sagoboxen ingår en dvd film, sagobok, pysselbok och kritor.
Alla dessa saker för endast 129 Kr!

Jag fick hem den här sagoboxen i lådan i fredags. Jag älskar boken! Massor av roliga färger och figurer. Dvd filmen har jag inte hunnit kika på ännu, men det är Anders Lundin som är berättaren.
Pysselboken har massor av roliga bilder som barnen kan färglägga.
Boxen finns med tre olika historier. En lite mera julig historia och de andra åretrunt berättelser.


Boxen är anpassad för barn mellan 3-7 år. (Jag tycker den passar Mira också även om hon bara är 1 ½ år)



 

Om du använder dej av denna förmånskod i webbshoppen så får du
10 % på hela din beställning.
Sagoboxen skulle du alltså få för ynka 116 kr med koden.

Förmånskod:
PBC122660212

Kommentarer
Postat av: Charlotte - Gravid

sv: ja det kan jag tänka mig att du kommer sakna.



Tack :) Den är tagen vecka 27+6.

Kram

2009-11-16 @ 12:56:21
URL: http://charlottegaines.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma & Fotoblogg]

Tack :)

Ja systemkameran är nog vårt bästa inköp :)

Det kostar ju några tusenlappar men värt varenda krona =)

2009-11-16 @ 20:53:19
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack för länken på vagnen! Vi har sett den, men man måste åka dit för att hämta den. Och det är inte sambon så sugen på :-S

Vi kollar begagnat också, men det är sällan ute såna vagnar..

Men jag hoppas vi får tur snart :-)



Jag är fortfarande sjukskriven 25% och ska träffa läkare på torsdag, så får se vad han säger.

Idag jobbar jag hemma, det är så skönt att jag får göra det ibland!

Kram

2009-11-17 @ 12:50:24
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/
Postat av: Pia

Fick tips av en bekant om en butik som säljer 3D pussel. http://www.lekochklura.se

Beställde en väderkvarn och en Jeep och hjälpte barnen (7 och 10 år) att bygga ihop dessa. Mycket bra sysselsättning för barnen kombinerad med en hel del tankeverksamhet och utmaningar. Kan rekommendera dessa varmt. Väderlvarnen kommer vi att måla ställa upp i barnens rum som prydnad. God jul :)

2009-11-30 @ 21:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback