Kan man älska mer?

2009-11-27 22:52:05 Mira växer & utvecklas
» Kommentarer(2) «


Idag är en stor dag. Idag är nämligen dagen då Mira blir 18 mån gammal. Redan ett och ett halvt år är min lilla Sessa. Vart har tiden tagit vägen?

Från en liten bebis till en mer och mer självständig tjej som både springer och pratar.


Då fem dagar gammal...


Nu 18 månader gammal och den finaste tjejen jag känner.

Idag går jag också in i vecka 34. Bara 1½ mån kvar av den här graviditeten. Även den har gått så fort denna gången.

Från ett litet frö och foster till en "stor" bebis som sparkar och redan har sin lilla personlighet där inne i magen.

Mitt i allt detta har jag fått förmånen att sitta på första parkett och skåda allt från nära håll.
Mina barn är mitt liv och min största glädje på jorden!

Kommentarer
Postat av: Charlotte - Gravid

oj så söt hon var/är! Vad liten och pluttig hon var en gång i tiden :)

Kram

2009-11-28 @ 01:12:28
URL: http://charlottegaines.blogg.se/
Postat av: Theodora

Jag säger varje dag för mig själv att jag inte fattar hur min dotter kunnat bli så stor. Man tittar på de där bilderna från de första dagarna och det känns så nyss, samtidigt som så långt borta. Märklig känsla det där.

Hoppas ni får en fantastisk helg!

2009-11-28 @ 03:04:52
URL: http://theodoraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback