Sovmorgon o myslördag

2009-11-28 08:59:06 Mitt mammaliv
» Kommentarer(4) «


Idag fick vi en välbehövlig sovmorgon till klockan åtta. Jag minns inte ens hur länge sen det var sen Mira sov så länge sist.

Jag och Mira blir ensamma hemma idag då Maken ska åka och planera och jobba lite med sitt företag. Vi har planerat en fika med ett mammagäng. Mitt enda problem är hur jag ska ta mej dit. Malin o Maja bor på andra sidan stan och jag har ingen bil hemma. Att gå dit kanske tar 45 min i vanliga fall... jag törs inte ens tänka på hur lång tid det kommer att ta för mej att gå dit idag. Att ta bussen känns lite läskigt. Jag har fortfarande inte vågat mej på det med vagnen... O sen har jag inget vagn busskort än heller.
Hmm.. ja vi får se om detta går att ösa på nåt sätt. Jag borde inte gå så långt med mina sammandragningar... men jag vill samtidigt inte sitta här själv hela dagen heller.

Vad har ni för planer i helgen?
Adventsmys imorgon antar jag?

Det är verkligen jul snart... men vart är snön?

Kommentarer
Postat av: Lousie

ÅÅ om jag ändå hade bil så skulle jag kommit o hämtat dig direkt! Men tyvärr är det bussen som gäller för oss oxå:P Men det blir såå mysigt när vi väl träffas! Kramar

2009-11-28 @ 11:15:14
Postat av: Jenny

Hej vännen, hoppas ni får en riktigt fin dag o att de ordnar sig med att ta sig till fikaträffen:)



Många kramar!

2009-11-28 @ 11:44:28
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Tova

Usch ja, man får verkligen vänja sig vid att det tar längre tid att ta sig fram än man är van vid :P

ja, känns som jag har alla möjliga problem med benen, kramper ibland på nätterna, och på eftermiddagarna är de alltid tunga och värkande... dessutom viker sig benet ibland när jag är ute och går, kan vara rätt läskigt!!

tur att man slutar jobba snart.

Ja, sjukt att våra bebisar kan komma i princip närsomhelst om några veckor... helt overkligt!! men skoj såklart!

2009-11-28 @ 12:55:35
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Theodora

Vad härligt med sovmorgon! Det är du verkligen värd!

Ja, snart är det jul och enligt smhi skall det snöa i stockholm på onsdag.. kanske vi kan få lite på våra håll då med?

2009-11-28 @ 22:36:26
URL: http://theodoraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback