Vinnare i Mykidoo tävlingen!

2009-11-08 22:50:34
» Kommentarer(1) «


Nu är det alltså dax att presentera vinnaren i min mykidoo tävling.
Jätte roligt att så många ville vara med och tävla.

Vinnaren kommer att koras genom att min kära Make får säga ett nummer. Det nummer som han säger vinner helt enkelt.

*trumvirvel* Vinnare av presentkortet på 200 kr är alltså ...

... ANNAH! Bloggadress: http://elsklingen.se

Stort grattis till dej! Hoppas du hittar något fint att köpa för pengarna.
Jag kommer att ta kontakt med dej under de närmsta dagarna. (Imorgon om jag får någon dator här hemma)




För er som inte vann denna gången kanske det kommer fler chanser framöver.

Vill också ge er ett litet tröstpris.

Ni får alla 10% rabatt på mykidoo.se
Det enda ni behöver göra är att använda den här förmånskoden i kassan innan ni betalar. Kod: PBC122660212

Passa på nu att göra lite julklappsshopping! Varför trängas med svettiga människor i trånga köpcentrum när man kan webbshoppa?:)




Tack också till Mykidoo som sponsrade denna tävlingen!

Kommentarer
Postat av: Annah

Tjohoooo... jag vann jag vann... äntligen får jag lite tur =) Vad roligt... härligt att vakna upp till detta på en måndag!!

2009-11-09 @ 08:25:13
URL: http://elsklingen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback