Bebis i mammas mage

2009-10-09 18:59:25 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Jag och Mira satt i soffan och läste böcker. I en bok dyker det upp en bebis. "Titta bebisen" säger jag då. Mira drar upp mitt linne och pekar på den nakna magen. "Bebis" säger hon. 
Ja, huruvida hon nu verkligen sa bebis vet jag inte. Jag kan ha hört det jag ville höra, men något sa hon iaf och bebis va det hon menade. Tänk att hon vet att det ligger en bebis i mammas mage.  
Tycker att det är så häftigt att hon förstår nya saker och ord för varje dag.

Idag kom overallen som jag vann på tradera. Den passar perfekt i storlek 86. Troligtvis kommer den tom att bli för liten innan vintern är slut... men just nu passar den och det var det som var tanken.
På bilden nedan så står min lilla nallebjörn och tittar på sig själv i spegeln. Jag tror hon tycker hon är fin:)
Jag tycker iaf att hon blev otroligt söt i sin nya overall. Är nöjd med köpet också trots att det syns aningens på knän och rumpa att tyget är lite blekt. Men köper man begagnat så är det sånt man får räkna med.


Kommentarer
Postat av: natasha

så roligt att hon har förstått att det ligger en liten bebis i din mage :). hon var supersöt i sina nya overall!

2009-10-10 @ 01:24:38
URL: http://natashalarsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Hon är verkligen jättesöt i sin nya overall! Den ser ut att passa perfekt.

2009-10-11 @ 17:55:15
URL: http://lindaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback