En bulle hit, en bulle dit...

2009-10-29 20:30:53 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Nu är vi hemma igen efter en hektisk dag. Äntligen får jag sätta mej i soffan och varva ner lite.
Känns i både rygg och mage att jag hållit igång hela dagen. Vi har iaf haft en jätte mysig dag med fika, fika och fika. Imorgon blir det diet på sallad och knäckebröd:)

Blev just lite deppad då jag förlorade en grej på tradera jag verkligen ville ha:( Jag håller på att leta efter någon snygg väggdekor som vi kan sätta upp på väggen i vardagsrummet.
Jaja...bättre lycka någon annan dag.

Nu ska jag sätta mej i den där efterlängtade soffan. Hej på er så länge!

Kommentarer
Postat av: Carro

Visst kan man bli ledsen! Det är ju vissa saker man fastnar för liite mer än andra, och dom vill man ju verkligen ha.

Hoppas du hittar nåt liknande snart igen!

Kram

2009-10-30 @ 12:50:28
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback