Familjefixardag

2009-10-20 07:48:36 Mitt mammaliv
» Kommentarer(4) «


Idag är stora fixar dagen. Maken är ledig från jobbet och vi behöver få iordning det mesta till visningen av lägenheten. På torsdag åker han till Israel och kommer hem på söndag 10 dagar senare. Tisdagen efter så är det dax för korttagning av lägenheten... så någon mer tid än idag att fixa och städa kommer det inte att finnas.

Bäst att sätta sig ner och skriv en lista på saker att göra kanske? Jag tycker om listor. Finns inget bättre än att få stryka punkt för punkt.

Idag står också en sväng till stans köpcentrum och bibblan på listan. Jag ska nämligen passa på att ha lite egentid innan maken åker. Ska bli skönt att komma iväg en sväng och bara strosa omkring själv utan någon vagn att släpa framför sig. Nu orkar jag ju tyvärr inte gå så länge med min mage... men en timme kanske jag kan vara borta iaf.

Hoppas du får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gomorgon, skönt med lite egen tid, bunkra upp innan mannen åker:)



I dag är jag sååå trött men hoppas energin kommer tillbaka med en kopp kaffe om en stund!



Ha de så mysigt o lugnt o skönt på bibblan idag!

Kram Jenny

2009-10-20 @ 08:44:40
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Andréa

Kikar in och önskar en trevlig dag!

Lust att följa varann på Bloglovin? :)

2009-10-20 @ 12:49:01
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, 100 dagar kommer nog rusa iväg med tanke på att vi har två barn som hinner fylla år under de dagarna + att det är jul och allt sånt + att vi måste börja packa och fixa i ordning inför flytten innan bebben kommer! :-)



Vi får ge 5500:- för vagnen så det känns helt ok. Har sett många äldre UJ för det priset och detta var ju ändå en -08 så den är inte jättegammal.

2009-10-20 @ 18:15:12
URL: http://lindaskriver.blogspot.com
Postat av: Mamma Emilie

Hej! Jo jag hade total panik i början och ville inte alls sen såg jag hur lugn min sambo va och han vill verkligen ha en till så även jag började lugna ner mig och njuta. Nu känns de helt fantastiskt men de är klart när Oliver strular på nätterna är man måttligt sugen på en till :D de kommer vara runt 16 månader mellan våra.



Jo jag hade SD så jag fick läggas in i vecka 30 med dom fick stop på de och jag höll mig till vecka 37+5 så jag tror inte jag går till vecka 40 med denna slyngel heller :d Blir nog mer i mars skulle ja tror. Jag fyller den 22 mars så runt där kanske :D



Ja du kan nog bara förklara hur man gör, har rätt så bra koll på hur man fixar designen så de ska nog gå bra.. Tack så mycke!

2009-10-21 @ 08:49:55
URL: http://emiliefredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback