Här kommer magen. Tut tut

2009-10-06 12:53:14 Graviditeterna
» Kommentarer(0) «


Vi håller på att städa lite här hemma för att underlätta inför flytt och visning av vår lägenhet. Hittade då en anteckning från när jag väntade Mira. Jag hade då mätt mej själv på flera ställen över kroppen för att se skillnaden från innan jag var gravid.
Mätte på skoj mej själv även nu för att se om det var någon skillnad från när jag väntade Mira mot hur jag ser ut nu. Lår och rumpa var ganska lika men hör och häpna, magmåttet skillde 10 cm. Fatta att jag är 10 cm större nu! Nog för att jag sett att magen är större nu. Men 10 cm hade jag aldrig gissat.

Undra vad det är för en jätte som ligger där inne och jäser? Eller så är det mina godisbitar och bullar som syns. Dax att sluta vara gottegris tror jag, både jag och bebis. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback