Helgpyssel

2009-10-10 09:35:10 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «




Idag är vi hemma hela familjen. Maken är ledig och jag är så glad över det faktumet.

Imorse fick jag sovmorgon också, vilket var mycket välbehövligt. Extra roligt att få sovmorgon när man inte ens bett om det innan.
Vi har haft en lugn och skön morgon. Ibland är det skönt att inte göra sig iordning förrän framåt lunchtid. Nu är iofs klockan bara halv tio och både jag och Mira har redan duschat och fixat oss...så väldigt sena är vi ju kanske inte ändå.

I eftermiddag ska vi pyssla lite med lägenheten igen. Dax att flytta upp två hyllor på vinden, plus att vi måste rensa ur förrådet uppe så att vi får plats med fler kartonger nu framöver. Alltid nåt som behöver göras när man har ledig dag. Känner ni igen det?

Nu ska jag vara lite trevlig mot min lilla familj.

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback