Höstförkylning på gång?

2009-10-16 11:33:50 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Tror ni hon kommer att somna före lunch idag?


Suddig och dålig bild, men fick lov att vara lite tyst o smidig för att inte störa.
Hon ligger alltså och ser på tecknat och pratar i "telefon" samtidigt... fast jag skulle nog kalla det mer snarka än prata.

Är rädd att min lilla tjej inte mår helt hundra. Idag har hon varit jätte gnällig och inte släppt mej en sekund. Det enda som gjort henne nöjd en stund är när hon suttit i mitt knä eller vi gått runt i lägenheten hand i hand.

Vi får väl se hur det utvecklar sig till kvällen. Kan ju alltid hoppas att hon blir piggare efter maten och middagssömnen.

Nu börjar det röra sig i soffan så nu ska jag duka fram lunchen.

Kommentarer
Postat av: Carro

Nej men lilla sötnosen :-) Hoppas hon inte blir sjuk..

Kram

2009-10-16 @ 18:33:01
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback