Måndag och fortfarande i husdrömmar

2009-10-12 09:06:07 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Idag är det snack med bank och mäklare som gäller. Än så länge har vi inte gett upp hoppet helt... även om lågan inte brinner lika starkt som innan visningen.

Jag antar att man får räkna med några besvikelser innan man hittar sitt drömhus. Så är det nog för de flesta.


Mira går omkring här och skjutsar Kalle anka pocket i sin vagn. Allt utom dockan är roligt att skjutsa runt på. Sötisen.

Är nog dax för en tur till lekparken om vi ska hålla oss vakna till lunch. Blev en tidig morgon i dag. Hatar att Mira börjat gå upp klockan sex. Jag är inte pigg vid den tiden!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Är du intresserad av att gå på nordiska gårdsbands festivalen i Jönköping nu i helgen? Jag lottar ut 4 biljetter på min blogg :P kolla gärna om du är intresserad annars kan du ju bara ignorera detta :P

2009-10-12 @ 15:41:26
URL: http://lolad.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback