Måndagslista

2009-10-05 19:55:53 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Ibland behöver man stanna upp och glädjas åt det som är bra i livet. Speciellt sådana gånger när man inte är på topp. Därför ska jag göra som en av mina favvo bloggare och skriva en måndagslista.

Idag måndag är jag glad för att:

- Dom sålde goda satsumas på Ica.
- Mira är så underbart härlig och rolig.
- Maken var hemma från jobbet igår och tog hand om mej istället och följde med mej till förlossningen.
- Jag kunde ta en liten promenad idag trots sammandragningar.
- Jag hittade en jätte söt åkpåse till bebisen på Kappahl, med kanon pris.
- Jag har härliga vänner som gör min mammaledighet ännu roligare.
- Bebben mår bra i magen och sprakar och busar som aldrig förr.

Det var några punkter som gör mej extra glad just idag.
Testa att göra en lista du med. Man har mer i livet att vara glad över än man ibland tror.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag var in o läste igår men kommenterade inte, visst blir man lite peppad o glad över en månadslista, se till de små sakerna i livet :)



Hoppas du får sova en liten stund till nu på morgonen, många kramar!

2009-10-06 @ 09:04:28
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback