Onsdag

2009-10-28 19:08:25 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Idag har vi inte gjort så mycket. Jag har varit för trött för att ens orka sminka mej. Måste vara de senaste nätterna/mornarna som gör sig påminda. Imorse vaknade Mira 5.40 iaf vilket är en liten förbättring från de tidigare tre mornarna.

Ser fram emot att sitta i soffan och se på ett avsnitt av Greýs ikväll. Har redan planerat att dricka en varm kopp te och bara mysa.

Har just lagt lillsessan, men hon verkar inte alls vilka sova idag. Vi får väl se om hon kommer till ro om en stund. Just nu ligger hon och sjunger där i mörkret.

Nu har jag för ont i magen så nu ska jag gå och inta en skönare ställning i soffan...om det nu fnns någon sådan.

Kommentarer
Postat av: Jenny*

okej, en sammanfattning av alla kommentarer jag velat skriva de sista dagarna:



Jättefina mössor! Du är ju jätteduktig! Är det fleece-tyg?



Skönt att du kan få lite egentid när du är hemma hos dina föräldrar. Njut och sköm bort dig så mycket det går!!



Härligt att hon vaknade senare idag. snart har hon nog kommit i fas med vintertiden.



Debora var också väldigt pigg ikväll och ville inte alls sova. Vi fick ta upp henne en stund och sen slutade det med att hon skrek sig till sömns när vi la henne igen och då var klockan över nio!



Är allt bra med Micke och gänget där nere förresten? En liten uppdatering vore trevligt!



kram kram/Jenny*

2009-10-28 @ 22:01:35
Postat av: Jenny*

okej, en sammanfattning av alla kommentarer jag velat skriva de sista dagarna:



Jättefina mössor! Du är ju jätteduktig! Är det fleece-tyg?



Skönt att du kan få lite egentid när du är hemma hos dina föräldrar. Njut och sköm bort dig så mycket det går!!



Härligt att hon vaknade senare idag. snart har hon nog kommit i fas med vintertiden.



Debora var också väldigt pigg ikväll och ville inte alls sova. Vi fick ta upp henne en stund och sen slutade det med att hon skrek sig till sömns när vi la henne igen och då var klockan över nio!



Är allt bra med Micke och gänget där nere förresten? En liten uppdatering vore trevligt!



kram kram/Jenny*

2009-10-28 @ 22:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback