Öppnis, mvc och snöyra

2009-10-13 14:31:40 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Snart är det dax för besök på mvc. Ska bli spännande att se vad alla värden ligger på idag. Jag uppdaterar er när jag vart där.

Jag och Mira har fördrivit förmiddagen på öppna förskolan. Idag var hon verkligen helvild. Kanske beror det på den lugna dagen vi hade igår. Hon var väl utvilad efter sina 3½ timmes middagssömn hon fick då.

Har passat på att ringa både bank och mäklare nu under tiden Mira sover. Budgivningen på huset kommer starta imorgon och än så länge var det några till som var intresserade... men ändå inte så många med tanke på hur många som var på visningen. Bara att hoppas att de andra inte kan gå upp mer än utgångspriset:)
Som jag sagt innan... hoppet finns där... men är inte direkt starkt.

Hur har du det i snöyran? Någon mer än jag som inte är redo för vinter ännu!? Jag hatar vinter. Det enda positiva med att vintern kommer är att det vi kommer närmare och närmare bebisen. Något annat positivt med det kan jag tyvärr inte komma på.

Dax att göra sig iordning för mvc nu. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag hade gärna hoppat över vintern jag också. Känns ju evigheter tills det blir sommar igen. :-(



Lite mysigt kan det i och för sig vara med första snön och när barnen blir glada och kan åka lite pulka. Men sen brukar jag tröttna rätt snabbt på den (särskilt som att snö i denna delen av landet oftast är lika med snöslask).



Men positivt med denna vintern är förstås att våra bebisar kommer att födas då! :-)

2009-10-13 @ 14:56:21
URL: http://lindaskriver.blogspot.com
Postat av: Linda

Jag hade gärna hoppat över vintern jag också. Känns ju evigheter tills det blir sommar igen. :-(



Lite mysigt kan det i och för sig vara med första snön och när barnen blir glada och kan åka lite pulka. Men sen brukar jag tröttna rätt snabbt på den (särskilt som att snö i denna delen av landet oftast är lika med snöslask).



Men positivt med denna vintern är förstås att våra bebisar kommer att födas då! :-)

2009-10-13 @ 14:56:51
URL: http://lindaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback