Promenad i höstsolen

2009-10-05 19:28:28 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


 



Idag tog vi en sväng till IKEA jag, Malin och tjejerna. Fika för sju kronor är helt ok tycker jag allt. Bulle o kaffe, vad mer kan man behöva?

Känner i magen att promenaden i förmiddags gör sig påmind. Jag är trött på att va helt begränsad i allt jag gör. Så länge det inte blir värre tänker jag fortsätta röra på mej som jag gör nu. Kommer bli galen om allt jag kan göra är att sitta här hemma eller på sin höjd gå ut till lekparken som ligger utanför grinden.
Både jag och Mira behöver våra lite längre utflykter ibland. Självklart tar jag det lugnt och går absolut inte så snabbt som jag brukar.

Ikväll ska jag packa de sista grejjerna som jag sålt på tradera. Skönt att få allt ivägskickat och klart. Det är allt lite jobb med att sälja saker... men som tur är så är det ju värt det.

Nu ska jag skriva en måndagslista, sen ska jag kura upp mej i soffan och ta det lugnt resten av kvällen. (Förutom paketen som ska slås in såklart.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback