Sista matchen

2009-10-17 09:21:11 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Nu är jag och stumpan lämnade ensamma igen. Tack o lov är det den sista matchen för denna säsong. Ja, jag erkänner, jag är ingen vidare fotbollsfru. Speciellt inte när det är kvaltider. Då tycker jag att säsongen borde ha varit slut och avgjord. Men jag får väl ändå hålla tummarna att de går upp ett snäpp i serien, det är ju alltid roligt att bli bättre.

Här hemma har vi inga planer idag vilket är väldigt tråkigt. Jag är sällskapssjuk och tött på att sitta hemma och inget göra. Skulle kunna gå en sväng på stan men det tycker varken Mira eller min mage är någon bra idé. Ungefär där tog min fantasi slut på vad man kan hitta på en lördag i hustruskväder.

Någon med nåt bra förslag på sysselsättning?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback