Snart så...

2009-10-23 15:53:08 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


En timme kvar nu tills våra besökare dyker upp. Jag går o väntar o stampar fram o tillbaka. Tänk att en timme kan kännas som en evighet ibland.

Mira sitter och käkar gröt och jag hoppas hon blir av med sitt dåliga humör när gröten är uppäten. Hon vaknade nämligen med gråt nu efter middagssömnen.... gissar dock att det beror på att hon vägrade äta min goda köttgryta till lunch. Hon har definitivt ärvt mitt humör när hon är hungrig. Vad det innebär behöver vi inte gå in på i detalj.

Fick ett sms från maken idag när jag vaknade att de kommit fram. Hela natten har de åkt flyg. En natt överstökad alltså... bara 9 nätter kvar. Var lite tungt att få lov att gå upp och göra flaska klockan fem, för att sedan vara pigg igen klockan sex då lillstrumpan ville upp. Pigg som en mört skulle man kunna säga utan att överdriva.

Nu ska jag ta hand om en kladdig liten tös.

Trevlig helg kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Alvin fyllde två år i somras så han blir 2,5år när bebis kommer.. Hur gammal är din lilla tjej? Ja jag tycker också man blivit större mycket fortare denna gång! Ska bara poff..

2009-10-23 @ 18:46:55
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback