Söndagsfin

2009-10-18 16:47:33 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «




Just nu är jag och Mira ensamma hemma. Maken är på akuten för att kolla upp foten. Bara att hoppas att de kan göra något åt smärtan. Jag hoppas också att han inte behöver sitta där hela kvällen. Än så länge har han varit borta i "endast" 2 timmar.

Jag och Mira ska fördriva tiden en stund med att ta oss ut till lekparken. Det är alltför fint väder och alltför varmt för att sitta inne och söndagsslöa. Det enda som talar emot att gå ut är väl att det är One tree hill på tven. Ja, jag erkänner... Jag följer den serien... iaf när jag har tid och kommer ihåg.

Vad gör ni idag?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken jätte söt kappa! Helt underbar! Är på jakt efter en helsvart kappa till Astrid, men känns rätt utplockat, hoppas jag hittar på en jag med :)



De grå/randiga byxorna är från nameit, egentligen tights men jag köpte så stora att de mer blev som byxor, haha!



Hoppas de gått bra för mannen ikväll!



Kram Jenny

2009-10-18 @ 21:49:35
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback