En mysig kväll med sorgligt avslut...

2009-09-30 23:00:33 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Hemkommen efter en mysig kväll med ett riktigt tjejgäng. Det är så härligt att vara på klädparty...för även om man inte känner alla tjejerna så har man ändå nåt gemensamt... barnen. Idag var det både bebisar och barn i lite större storlekar med. När jag tittade på de små bebisarna kunde jag inte låta bli att tänka på pyret i magen. Jag vill träffa henne/honom nu! Känns som en evighet att vänta till januari. Han/hon är ju redan en del i vår familj, så varför inte visa sig och tala om vem den är.

Grey´s såg jag på också. Sorgligt var det och lite besviken är jag allt att en av mina favvisar lämnat serien. Kommer inte att bli detsamma utan George.

Nu ska jag krypa till kojs. Vi hörs imorgon vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback