Farbror doktorn

2009-09-23 22:09:28 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Idag har det inte varit många lugna sekunder för mej och Mirisen. Med tanke på att jag varit vaken sedan fem imorse så sitter jag här närmast sovandes just nu. Maken ser på sporten, så jag sympati sitter uppe för hans skull. Vilken fru jag är va!;)

Imorgon är det dax för läkarbesök på mvc. Då ska jag kolla upp om mina sammandragningar haft någon negativ effekt på min kropp förutom att det är jobbigt och frustrerande. Ska bli intressant att höra vad hon har att säga om sjukskrivning osv. Nu är det ingen skillnad på att vara sjukskriven eller föräldraledig, men hade jag jobbat nu så hade jag nog röstat för en sjukskrivning. Så jobbigt tycker jag ändå att det är.

Ska även på ett rutinbesök till min barnmorska efter läkarbesöket. Har jag tur får jag lyssna på lilla hjärtat. Får också domen om mitt blodvärde blivit ännu lägre eller om jag klarar mej från de hemska järntabletterna.

Mer uppdateringar följer alltså imorgon. Nu tackar jag för mej och hoppar i säng.

Mira kör latvarianten...klädd som påskkärring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback