Filmtajm med trötta muskler

2009-09-11 18:26:09 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Nu är jag helt slut... eller helt kabba som man skulle ha sagt i min hembygd.

11 stora kassar fick vi med oss från Ica Maxi plus några backar läsk. Jag som inte skulle bära nåt överhuvudtaget hade svårt att låta bli. Tyckte så synd om Anna som jag hade med mej om hon skulle behöva göra allt bärande själv. Mira skötte sig exemplariskt och det märks att hon är van att shoppa *harkel, harkel*

Nu har jag hyrt film till kvällen och går och väntar på att klockan ska bli sju så att lilltösen kan lägga sig. Mira själv vill nog också sova men försöker fördriva de sista 40 min med att plocka i leksakslådan. Det knuggas mer ögon än vad det plockas leksaker.

Hoppas ni får en fin kväll!



Någon som sett filmen än???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback