Jag ska sy o jag ska fixa....

2009-09-22 21:23:32 Personligt
» Kommentarer(1) «


Antingen är det för att jag är gravid och är i bonings tagen eller så är det för att det har blivit höst...

Jag har bestämt mej för att börja sy mina egna bebis/barn kläder. Jaja...jag vet att jag skrivit det förut, men den här gången menar jag allvar. Ni som känner mej vet att jag har noll tålamod och noll känsla för att sy... men ändå är det nåt inom mej som säger att jag kommer att fixa det.

Jag ska börja med att sy en busenkel mössa till Mira. Sedan blir det ett par muddbyxor och en tunika. Det är mina tre projekt under hösten.
Tyg ska köpas in omgående, ska bara bestämma mej för vilket jag verkligen vill ha. Blir nog samma tyg på mössan och tunikan och så ett enfärgat plyschtyg till byxan med någon matchande mudd.

Inga kommentarer om hur ni inte tror på mej nu. Jag behöver all stöttning och pepp jag kan få!

Nu ska jag surfa in på bibblan och se vad det finns för bra mönsterböcker att låna.


Bara att damma av och plocka fram symaskinen


Kommentarer
Postat av: Annah

haha, läste först rubriken som "jag ska spy och jag ska fisa"... ;)

2009-09-23 @ 21:26:03
URL: http://elsklingen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback